Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~meagleith | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Kotliński adresldz zarejestrowany01.09.2007 @01:09:45 ostatnio na stronie06.05.2015 @22:19:18

student animacji na łódzkiej filmufce , ciągle zabiegany ale czasem chętnie coś mazne na kartce:D

ogólnie freelancer więc jak cosik macie fajnego to zrobienia to chętnie się sprawdzę(arty, ilustry,komiksy,projekty graficzne co tylko wam tam w duszy gra)

peace.



Blogas animacyjny
http://www.kocieruchy.blogspot.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.meagleith.pl
digarty19 komentarze130 posty na forum57

komputer / sprzęt
daje rad

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~anemone    30.10.2011 @20:56:43
hej! ja tu znów zapraszam do udziału w nowej bitwie wiedźmińskiej(: Temat: Nekropolia, szczegóły:
http://www.digart.pl/grupy/4551/WiedzmiN/forum/temat/286750/EsCAB_Special_-_Nekropolia.html pozdrawiam serdecznie!
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
~anemone    24.09.2011 @19:40:43
Witam(: Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej wiedźmińskiej. Tematem jest Milva, łuczniczka. Więcej szczegółów tutaj http://www.digart.pl/grupy/4551/WiedzmiN/forum/temat/284866/EsCAB_23_-_Milva.html pozdrawiam! (:
_______
http://www.youtube.com/watch?v=acv_a6O8doo
'And if the sky falls, mark my words
We'll catch mocking birds'
+sebastianskrobol    08.12.2010 @09:33:28
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~Ros1    31.10.2010 @21:49:31
Dzięki za obserwację. Tak swoją drogą, to imo bardzo dużo potencjału drzemie w Twoich konceptach, mają to coś
~ZTRUX    25.07.2010 @22:50:02
Dobre koncepty.Tak trzymaj!
!iquorek    04.07.2010 @11:42:19
Hej, dzięki za obserwację (: Widziałem jeden z Twoich konceptów wiszących w holu filmówki.
+KatarzynaNiemczyk    16.01.2010 @13:30:46
dzięki za kom :D
masz superfajne profilowe
~najleprzy    10.01.2010 @21:54:25
mega krecha masz !
świetna galeria
_______
Tablet i mysz spełniają wszystkie me rozkazy, a ADOBE daje mi poczucie władzy !
~mcklocek    03.01.2010 @13:21:02
super galeria
~Khaz    08.12.2009 @02:15:30
fajny progres widać w kilku ostatnich pracach, obserwnę sobie
~evilangel87    24.11.2009 @20:48:20
zakochałam się w profilowym hehe jak się ładnie uśmiechnę to dostane też coś takiego ?
_______
angel
~CaithSith    08.11.2009 @22:28:39
siema kociu, profesjonalna galeria z kolei tutaj
~ultramarine    03.07.2009 @22:31:07
proszę,proszę kogo my tu mamy co dobrego u ciebie?pozdro.gosia
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~evilangel87    05.06.2009 @20:08:28
...czy mam specjalnie dzwonić do Ciebie ? czy się sam odezwiesz ? bo nie wiem czy wiesz ale ja już nie mam gg i łatwego dostępu do internetu... także będę wdzięczna jak dasz jakiś znać na komórkę na przykład :D
_______
angel
~SamaeL89    29.05.2009 @19:10:42
Świetne Prace <pozdrawiam>
~ParadisoProject    25.03.2009 @07:57:55
Oglądając Twe prace postanowiliśmy zaproponować Ci udział w przedsięwzięciu o nazwie "Project Paradiso" (Niebiański Projekt) pracujemy nad książkową grą RPG oraz nad rozwinięciem własnych umiejętności. Dni Cienia bo tak nazywać się ma podręcznik zostanie bazowo podzielony na trzy ogromne uniwersa, z którego każdy będzie diametralnie różnił się od pozostałych oferując graczom zabawę w różnych barwach. Nie będę tu jednak streszczał całego podręcznika, ma on jednak wiele cech które mogą przeważyć o ostatecznym sukcesie. Obecnie prowadzimy rozmowę z kilkoma zainteresowanymi wydawnictwami do konkretniejszych rozmów potrzeba już czegoś więcej niż szkicu, oprócz grafiki planujemy również prace nad ścieżką dźwiękową, naszym celem jest jednak podręcznik ukończyć więc jeśli nie uda się podręcznika wydać zostanie on "puszczony" w neta w całości za darmo. Jeżeli choć trochę zainteresowała Cię oferta prześlij swój numer gg trochę informacji o sobie oraz trzech do pięciu swoich prac które uważasz za najlepsze na adres email paradisoproject@wp.pl

Z wyrazami szacunku załoga projektu
~Resper    26.12.2008 @23:51:17
Dzieki dzieki i nawzajem

pozdr
_______
........dobre ciasto jest
~Sleyck    12.12.2008 @23:21:55
zapraszam
~zabcialdz    01.08.2008 @16:03:16
nie mów tak bo Maja Cie zabije :D
_______
I can flight... but I want his wings
~zabcialdz    31.07.2008 @19:10:07
hihi :D
_______
I can flight... but I want his wings
^PokahontaZz    24.07.2008 @16:48:05
dziękuję pięknie
_______
w moim ciele lawa .
~olaz    22.07.2008 @20:58:43
nol poroblem
_______
...
~Thalion    28.06.2008 @13:54:18
nie ma sprawy:D
_______
Portfolio: http://www.thalion.ovh.org
~Thylacine    21.06.2008 @00:20:46
swietna galeria masz niezla kreche i fajny lekki styl
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt